Series: Parga & Lefkas 2016

Lomasuunnitelmia

Tämä on matkan Parga & Lefkas 2016 osa 2 / 16

Lähtöön on aikaan tasan kolme viikkoa. Vielä en ole laskenut tunteja, mutta työpäivät kylläkin. Olen ihan lentoon lähdössä ja päivät kuluvat jäitä poltellen. On kyllä myönnettävä, että tänä vuonna olen tehnyt kaikkein vähiten taustatyötä....

Päivä 3 – Kaupunkikierros

Tämä on matkan Parga & Lefkas 2016 osa 5 / 16

Aamulla Markon vanhemmat lähtivät ennen kukonlaulua Meteoraan meidän jäädessä vielä uneksimaan auringosta. Olimme ajatelleet, että hipsuttelisimme Valtos Beachsille nauttimaan vedestä ja auringosta. Aamulla sää oli kuitenkin melko pilvinen, hieman aurinko kurkisteli pilven reunasta, mutta...

Päivä 6 – Krioneri Beach

Tämä on matkan Parga & Lefkas 2016 osa 8 / 16

Tämäkin päivä aloitettiin perinteisellä aamupalalla ja sämpylöitä hakiessa keli oli taas hyvän oloinen. Päätimme mennä tänään tuolle Pargan rannalle eli Krioneri Beachille. Aloitetaan kuitenkin kertomalla Outin löytämästä yövieraasta. Alla oleva kaveri oli ollut neljän...

Päivä 7 – Allaselämää

Tämä on matkan Parga & Lefkas 2016 osa 9 / 16

Aamulla taas perinteinen kurkistus ulos, ettei vaan olisi alkanut satamaan. Saatoimme todeta auringon paistavan kirkkaana lähes pilvettömältä taivaalta. Ensimmäisenä suunnistettiin leipomoon hankkimaan aamiaistarvikkeita. Samalla toimitimme myös leipää naapurihuoneistoon. Meitä ei innostanut tänään lähteä makoilemaan...

Päivä 9 – Nidri beach

Tämä on matkan Parga & Lefkas 2016 osa 11 / 16

Aamulla tepasteltiin Kominatos leipomoon hakemaan aamupalatarpeita. Minä tyydyin vain kuola valuen tutkimaan leipomon tarjontaa, sillä heillä ei ole mitään tarjolla gluteenittomana. Kävimme viemässä aamiaistarpeita myös naapuriin ja jatkoimme siitä laittamaan omaa aamiaistamme. Loman edetessä...